CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Mar 5, 2009

..."terima kasih abg"...






..."bleh tolong amikkan air utk abg x?"

..."kan ade atas meja solek tu.."

..."x cukup laa..tolong la yang....1 gelas besa erk.."


aku pun dengan malasnye (x malas sgt la sebenanyer) melangkah le ke dapur nak amik air tuk abang arin kesayangan aku...aku masuk je dalam bilik balik,abang arin aku tegur pasal baju kelawar yang aku letak kt atas katil...

..."tengok tu ha,baju pun x sangkut..g la sangkut baju kelawar tu..

..."ala bang,nennti la..lgpun seniey nak pakai pas mandi ni.."

..."nengok tu,degil ckp abg..."

aduh,nape la abang arin aku kali ni..bia je la baju kelawar tu kat ctu...selame ni x penah pun nak memarah klu aku letak baju atas katil...tp,ari ni sesound aku plak..aku still x amik baju kelawar aku tu...saje nak memberontak..nak nunjuk degil2 manje aku ni kat abang arin..hikhikhik...

..."g la sangkut baju tu.."

abang arin aku ni,selagi aku x amik la baju kelawar aku,selagi tu la die desak..cam baju kelawar aku ni menyemakkan pandangan mate die...iissshhh!!!..
aku pun dengan ghase cam x puas ati terus tarik baju kelawar aku...ermm..ade sesuatu la kat bawah baju kelawar aku ni...

..."bang,adiah sape ni?" aku nanye abang arin aku ngan penuh tekejut...
ye la,selame ni x pepenah abang arin aku dapat adiah x bagitau kat aku..tp,kali ni nak main sesorok plak..aku stat cuak dah...bia betul ni..sape plak yg bagi abang arin aku adiah ni...nak kate utk aku,berday aku lambat lg..bulan 6..

..."bang,sape bagi abg adiah ni.."?

abang arin x jawab pun pertanyaan aku..aku dah mule syak dah...ni relawati(panggilan utk anggota rela pompuan) mane plak ni yang bagi adiah kat abang arin aku ni...

..."bang,jawab laaaa.."

abang arin pandang aku sambil sesenyum simpul..

..."utk syg laa..."

aku terdiam...utk aku?..errmmmm...

..."ye,utk syg...cube bace kad kat atas adiah tu..."

...TO MY WIFE..FROM YOUR HUSBAND...

..."abg...."
tetibe jerk ati aku ghase terharu sangat...mate aku dah stat berair dah ni..

"utk syg la sempene anniversary kite"
abang arin tatap muke aku...

aku diam...aku pandang abang arin..

..."nape wat camni?"...air mate aku dah meleleh2 dah ni..

"abg sygkan syg.."

aku ape lagi,x dapat nak bendung keterharuan aku ni...aku menangis laa..aku peluk abang arin...

..."abg,timekasih.."

aku terus nangis..hibe sgt aku ghase...aku cam x sangke ade lg suprise utk aku...ingatkan da bis dah...
..."dah la,jgn nangis..x suke ker ngan adiah abg ni..?" sambil abang arin lap air mate aku..
..."x,seniey suke..seniey suke sgt..just sedey la bang...terharu sgt abg wat camni..."
..."dah,jgn la camni..."

aku pandang abang arin..aku pegang tangan die...

..."abg,seniey syg abg..."

aku x mampu nak berkate2...hanye air mate jek yang terus mengalir..mengalir atas dua sebab..

terharu dan bersyukur...terima kasih tuhan kerana mghadirkan abang arin dalam idup aku...


















5 comments:

Nurul Aznil said...

salam perkenalan...
romantiknya hubby you... jeles kiter :P

moga rumahtangga korang bahagia aman damai murah rezeki sampai akhir hayat... amin...

lillies said...

salam...
smoga bahagia hingga ke akhir hayat...
bestnye dpt hubby yg romantik...syukur...

iman_qaisara said...

weiiii hepi aneberseriii... weii aku lak yg trharu giler bace n3 ko nih... aku nk suh kobis bace gak laa...heheheheheh

misz seniey.. said...

syukur atas pemberianNYE..utk uol gak,semoge sentiase dilimpahi dengan kebahagiaan..ammiinnn...

Raihanna said...

bahagianya baca cerita nie...
moga akak dan hubby kekal bahagia untuk selama2 nye..