CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Feb 13, 2009

...dedoakan la kami...

cam dah sesuai ghasenyer aku ngan abang arin jadik ibu dan ayah...korang sume dedoakan la aku ngan abang arin cecepat dapat baby erk...abang arin aku suke sangat ngan bebudak kecik ni...saba erk abang arin..satu yang aku suke sangat ngan perangai abang arin aku ini ialah die seorang yang realistik menghadapi idup...ye la,ghamai orang kate pompuan klu badan chubby cam aku ni, susah nak dapat baby..tp,abang arin selalu marah klu aku ckp camtu kat die..bg abang arin,rezeki tu tuhan yang kasik..walau camne pun keadaan badan kite,klu tuhan nak kasik baby,die akan kasik jugak...so,x yah pepening kepale..hehehehe,tq abang arin coz memahami aku...lagik satu,klu korang nak tau,sampai ke saat ini,abang arin aku x penah pun komen pasal badan aku yang semakin lame semakin naik ni (adoyyaaaaiii,pening pale aku)...tu yang wat aku suke dan sayang sangat2 kat abang arin aku ni...die menerime keadaan aku seadanye...terime kasih abang arin...LUV U FOREVER..I PROMISE!!!!



2 comments:

noorcahaya said...

saya doakan agar dpt baby cepat...... tapi kalau dah sambut setahun aniveseri tuh... dah boleh wat treatment.. jgn tggu lama2 yek..advise jek.. tahulah zaman sekarang.. mkn mcm2 chemical masuk badan kita... gud luck

FirZie83 said...

hai...salam perkenalan :) nasib kita sama je kak...saya pun lum ada baby tp hubby saya pun mcm hubby akak...x pnh comment psk bdn...x pnh la nak suh diet ke apa...alhamdulillah kan kak..